kolmapäev, jaanuar 10, 2007

Naabrid

Elame siin kenasti neljakesi ühes majas. Allkorrusel on keegi arstihakatis, kes veedab suurema osa ajast enda jutu järgi 'külahaiglates uriiniproove võttes', ja teisel korrusel peale minu veel üks neiu ja noormees. Neiu on Saksamaalt, uurib vähki ja on Tartu Biomeedikumis suvi läbi tööd teinud, nii et talle tuleb ainult aeg-ajalt mingi eesti nimi öelda ja nalja kui palju. Noormees on Iirist, uurib kuidas 13. sajandi inglise keeles arstiteadust tehti ja organiseerib vabal ajal naljakaid pidusid ('Dresscode: Fishnets and corsets for the men, tails and top-hats for the ladies'). Meil on kaks korrust, elutuba, köök, vannituba ja WC.

Ja miks ma seda kõike kirjutan - eks ikka vimm. Ma ei ole hommikuinimene. Ma veedan peale ärkamist kodus täpselt sügamise ja pesemise ja riidessepaneku aja (8:09-8:16). Keegi kurat meie majast aga veedab meie ainsas vannitoas vahemiku 8:08 - 8:17. Ma ärkan selle peale, et vannitoa uks käib pauguga kinni, ja klõbin lukuga on viimane asi mis on ülevalt kuulda enne uksest välja astumist. Ma ei saa hiljem ära minna ja ma ei taha varem ärgata.

Ma ei tea kes see kurikael on, aga mul on omad kahtlused, aga tema vist ongi minu nemesis (nemesis = villain who has a particular interest in defeating a hero, ehk siis pahalane, kes tahab eriti kangelasele ära teha). Äkki varsti tehakse meie seiklustest koomiks, siis multikas ja siis juba täispikk mängufilm?

Seega lõpetuseks, kallid töökaaslased kes te seda loete - pole minu süü, et ma haisen!

2 Comments:

At 8:50 PM, Anonymous Anonüümne said...

Kes Sind seal filmis mängida võiks?? Paul Bettany? Minuarust võiks küll tema:)

 
At 12:54 AM, Blogger Leopold said...

Ei sellel vennal on selgelt liiga palju habemekasvu.. Mul töö juures toakaaslase hobi on inimestele kõige sarnasema filmistaari leidmine, lasen tal tegeleda.

 

Postita kommentaar

<< Home