esmaspäev, jaanuar 22, 2007

Jälle need naabrid

Täna oli tore õhtusöök koos naabritega, kõik kenasti kohal ja sõid minu valmistatud fajitasid ja nachosid (tuleb välja, et ma olen eriti hea nende toitude tegmises, mis on lihtsalt vaja pakist välja võtta ja soojendada).

Mina aga piidlesin alkulmu ja otsisin oma vastalist. Hommikune vannituba on üks asi, aga keegi on hambapastaga hakanud tükke tegema.

Enne jõulu oli neli hambaharja, neli tuubi pastat. Nüüd on neli hambaharja ja kolm tuubi pastat. Ja minu oma keeratakse teinekord, ja ma tean, et teiste omi ka - üks kaaskannatajatest on hakanud oma hambaharja ja -niiti ja -vett pastatuubi peale kuhjama, et vihjet jätta.

Saaga jätkub...

Teistes uudistes nägin täna esimest kassi sellel maal.

2 Comments:

At 7:10 PM, Blogger Kaisa said...

Kui ma tulen, siis ma panen kõigile tuubidele seda pimedas helendavat värki peale ja siis vargal käed pärast pimedas helendavad. Loogiline ju:)

Diil?

 
At 7:30 PM, Blogger Leopold said...

Tahaks hoopis midagi heledas pimendavat (pimedas ma neid teab mis palju ei näe)- too viksi...

 

Postita kommentaar

<< Home