kolmapäev, detsember 19, 2007

Kiire kiire

kokkuvõte enne kojusaabumist:

1) kümnevõistluse esimese päeva võitis Briti esindus 13 punkiga, võrdse 12 punktiga jagasid teist kohta Eesti, Valgevene ja Soome. Austraalia oli 10 punktiga viies ning India kuues. Soome võitis ülivõimsalt 100m jooksu (kiirtrükkimise), kaugushüpe (-venitamine) kuulus eestlastele, kuulitõukes-pipeteerimises võitis karmis konkurentsis Inglismaa, ning toolivõiduajamises Valgevene.
2) Portos käisime korvpalluritega. Seekord niisama - järgmised reisud Warwicki, Oxfordi ja Milaanosse on juba asja pärast. Hooaeg on kehvake, kui viimasest kahest mängust ühte ei võida, siis kukume allapoole.
3) Hiina viisa anti kätte, ainult natukene vale nimega nagu välja tuleb. Vast lastakse ka L. Papts riiki sisse.
4) Dagöl on tore uus lugu
5) Tuleb välja et ma oskan ühe blogi abiga täiesti iseseisvalt ja täiesti nullist piparkooke teha. Endal ka hea teada :)

2 Comments:

At 2:36 PM, Blogger Silver said...

Tere Leo,

Minul sinu numbrit ei ole ja arvatavasti ei ole ka sinul minu uut numbrit (ja sa raipenahk ei ole mind siiamaani skaibis acceptind!)ning Eestis olles põgened sa tuhatnelja väljamaale kui mina tulen. Aga vähe on sellest et pääseda häädest vanade aastate lõppudest ja häädest uute aastate algustest jne. Et siis kiip it strong ja anna mulle kuidagi oma nummer.

Traat

 
At 10:33 PM, Blogger Martin said...

Tervist,

mind sa vist küll ei tea, aga leidsin su informatsiooni netist.

Tuleb välja, et ma ei ole ainuke eestlasest Sigma Chi.

Are you a Sigma Chi,

IH,

Brother Kuustik.

PS! Mu e-mail on 10mkuus@alma.edu

 

Postita kommentaar

<< Home