neljapäev, september 06, 2007

Puhkus

Väidetakse et ma olen laisaks jäänud ja ei viitsi enam kirjutada. Tegelikult ma olen kogu aeg laisk olnud.

Augustikuu möödus suuresti puhates. See tähendas Montenegrot, siis purjelauatamist, siis 'Adventure Race'i' (orienteerumine, aga jalgsi/rattal/kanuuga/pimedas/... - ja kaks päeva järjest) ja nädal aega Eestit.

Põhiliselt aga andis aega raamatuid lugeda, sest Eestimaa +12 rannas sulistamiseks väga hea ei olnud. Läbitud said "Life of Pi", "Maag", "Laupäev", "Lõbus matus", "9 juttu", "Short History of Tractors in Ukrainian" ja "Kite Runner", aga Graham Greene'i lühijutud olin sunnitud ära viskama, sest nad olid lihtsalt niivõrd halvad.

Puhkus on kahjuks läbi - järgmised raamatud on juba "Molecular Biology of the Cell - Problems Approach" ja "Learning in Graphical Models"...